Påskealong.

I helga har eg strikka ymse til Påskealongen på Hobby Boden. Har strikka 4 Hyllehøner, i  gult dobbelt Finull fra Rauma. Eg vart ikkje så fornøgde med dei, så dei får være ein test. Den lysegrøne er strikka i Mor Åse. Så har eg strikka Henrietta, den store høna og ein kylling. Dei er strikka av Mor Åse og Østlandsgarn på pinne 5. Oppskrifta var på engelsk, men det går faktisk veldig greit 😉 Skal strikke fleire høner før eg tovar dei i maskina.

Published in: on mars 5, 2007 at 13:27  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/05/paskealong/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Bevares for ei fart det er på deg då…hihi…
    Eg skal begynne på nebbet på Henrietta, og forunderlig nok har det gått veldig greit med engelsk mønster. Aller første gongen for min del.. Var faktisk morsomt å strikke den :))

  2. Heisann, oh du verden for en produksjon av høner da… wow .. kjempe flotte er de… den grønne ble stilig i fargen da… artig og se den ferdig…
    jeg handlet inn posevis av garn i dag – både østlandsgarn og trysil garn til mine høne prosjekter… blir nok noen slike som du har kaget her + den krymp høna fra boken krymp… hmm var jo derfor jeg kjøpte den boken … for over et år siden tii hii… har nå aldri dagt at jeg er super mann da… hi hi..men NÅ skal det bli høne pøne på meg… jepp jepp… ønsker deg en fortryllende uke.. *klemz*

  3. så kul påskepynt ! takk for inspirasjonen !

  4. Spennende. Kommer innom senere for å se hønefamilien ferdig tova. Du har masse flott i bloggen din 🙂

  5. Flott påskepynt du lager. Jeg har enda ikke prøvd meg på toving!

  6. No har ein kylling sett dagens lys også. skal lage nokre til. Og trur kanskje det blir ei Henrietta til.. hihi.. Dette var jo gøy.. ;o)))


Legg igjen en kommentar

