Hyllehøner.

Her er 4 hyllehøner ferdig tova. Dei 3 største er strikka i Fritidsgarn på pinne 7, den minste lysegrøne er strikka i Østlandsgarn på pinne 7. I botnet ligg ein pose med erter for at dei skal sitte stødigare. Nebbet har eg strikka og augene er tre-pærler som eg har mala svarte. Dei er ikkje heilt ferdige, skal få pynt på magen og ein haledusk 🙂

Published in: on mars 7, 2007 at 10:47  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/07/hylleh%c3%b8ner/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ante mæ at de kom til å bli kjempeflotte ja! Henriettaen og de kyllingan også da 🙂

  2. Hihi – disse var kjempemorsomme!
    Tok en sniktitt på kjøkkengardinene dine også jeg, synes det stoffet er så artig. :o)

  3. Du, så mykje herlig påskepynt det var her hos deg då!
    Ah, skulle nesten ynskje eg ikkje var med på nokon allongar no 🙂 !!

  4. Kjempeflotte!! Du har laga mykje flott påskepynt!

  5. Slike har eg og laga. Kjempeartig å laga dei. Ha ei fin helg:)

  6. Hei. Ser du har laget noen tøffe hyllehøner. Har du en oppskrift du kan dele med meg??


Legg igjen en kommentar

