I dag 10 Mars 2007.

Først vil eg takke for alle helsingane eg har fått, det gjør godt 🙂

I dag har eg fått pakke fra Wia, eit nydelig bilde som ho har sydd og 2 deilige Alpaca nøste som det blir pulsvarmere av etterkvart. Eg har bytta Hobbybøker mot forundringspakke . Spennande 🙂 Tusen takk til deg. Veit der er et par pakker til underveis, men som ikkje har kommet fram enda, så da har eg enda meir å glede meg til. Ryggen er ikkje i form idag, ute tordnar og regnar det, og det er 3,8 grader. Med andre ord fint vær ute til å være inne i 🙂 Min bedre halvdel er i Singapor på jobb, og der er det 35 grader… Hmm, en mellomting kunne være greit kanskje!

Har strikka 2 Henrietta og 2 kyllingar som er klar for vask og stuffing. Ikkje værst med prolaps i ryggen… Mamma og Svigers skal få kvar si Henrietta.

Published in: on mars 10, 2007 at 11:58  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/10/i-dag-102-07/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fint du likte gaven. Å du, så produktiv du har vært på «hønefronten». Jeg er snart ferdig med min første Henrietta.

  2. Ohh, så du er også blitt hekta på henrietta *knis* jeg også… var ikke så vanskelig allikevel… ja med engelsk mønstr altså…

    Nydelig bilde du fikk i gave, det likte jeg også veldig…veldig godt..

    sender deg ønsker om en fin og kreativ helg videre

    *klem*

  3. det er ikke 10/2.07 i dag min venn

  4. Flott pynt du lager! takk for koselig hilsen i bloggen min. Armkroken er doktor, skal starte egen praksis fra 19 mars, det er hans nye praksis vi nå bygger opp. Spennende dager! klem fra Tone M

  5. Så morsomt å se bilde av de hønene, har akkurat fått oppskrift på de av en nabo av mor, så snart blir det høner her også..kjempetøffe 🙂


Legg igjen en kommentar

