Hønsegården.

Her har Henrietta fått selskap av sine 3 søstre og 4 kyllingar.

Published in: on mars 12, 2007 at 14:31  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/12/h%c3%b8nsegarden/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det var den artigste hønsefamilien jeg har sett !

  2. Det var flotte høne søstre og søte små kyllinger.

  3. Kjempeflotte høner! Tenkjer det var mykje jobb med desse! Det blir bra påskestemning i din heim.

  4. Takk for helsinga i bloggen min! Ja, eg trives svært godt med alle dyra! Synd du er allergisk. Eg er eigentleg redd hestar, men Nordlandshestar er akkurat passe storleik. :o)

  5. Hei Ronille! Tusen takk for hemmelig venn gaven – den var midt i blinken! Tror jeg ser noen artsfrender til kyllingen jeg fikk av deg her, ja 🙂 Ha en fin uke 🙂


Legg igjen en kommentar

