Pulsvarmer Along 2007.

 

Nå har startskuddet gått for Pulsvarmeralongen. Vi fikk 2 oppskrifter å velge i. Eg har no strikka eit par etter Hege si oppskrift, 1a. Eg har strikka dei i Østlandsgarn på pinne nr 4.

Published in: on mars 16, 2007 at 11:11  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/16/pulsvarmer-along-2007-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flotte pulsvarmere,skal si du er rask.Ønsker deg en god helg og håper det går bedre med ryggen.

  2. Så flott pulsvarmerene dine ble, må si jeg var veldig spent på om noen kom til å strikke min oppskrift i pulsvarmer-alongen. Tror jammen jeg må lage et par grå jeg også, så plutselig at disse bare var helt perfekt for en jeg kjenner.

  3. Disse var skikkelig lekre! Prøv å kose deg som best du kan og ta godt vare på deg selv og ryggen din.

  4. Flotte pulsvarmere – tror jeg må strikke disse jeg også!

  5. Disse var innmarri fine – tror jeg og skal strikke sånne! Du har en veldig koselig Blogg!
    Fortsatt god tirsdags kveill!
    Klem fra Homla


Legg igjen en kommentar

