Så var det helg da.

Merker ikkje så stor forskjell på helg og kvardag når en er sjukmeldt. Einaste forskjella er at eg slepper å slepe guttungen (på 15 år) ut av senga for at han skal på skule. Min bedre halvdel er fortsatt i Singapore og jobber på en båt som skal reparerast. Han har det varmt og godt, medan her hos oss er det regn og atter regn.

I helga skal eg kose meg inne med strikketøy, vin og fyr på peisen. Har planlagt 3 prosjekt i helga: 1 Henrietta, et par pulsvarmere etter Hege si oppskrift og et sett pulsvarmere etter oppskrift fra Nitus, men uten pærler denne gangen.

Så eg vil ønske dere alle ei riktig god og fin helg.         

Published in: on mars 16, 2007 at 17:12  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/16/sa-var-det-helg-da/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kjempefine pulsvarmere!
    God helg!

  2. Så flotte pulsvarmere du har strikket! Håper du snart får orden på den prolapsen din, – sånt er kjempevondt vet jeg!
    Ønsker deg en så god helg som du kan få jeg *klem*

  3. Ønsker deg god bedring! Kjenner til trøtte 15 åringer ja…. Ha en flott uke:-)


Legg igjen en kommentar

