Ei ny veke har begynt.

I dag begynte eg dagen med å kjøre guttungen på skule, for eg måtte på legesenteret og hente ny sjukmelding. Så reiste eg på jobben min, må ta ferge ca 20 minutt for å komme dit. Hadde med meg et nøste lilla Østlandsgarn for å strikke på et par Pulsvarmere på ferga fram og tilbake. Men gløymte å ta med ekstra pinne til flettene, men pytt eg rulla sammen fergebilletten og brukte den som hjelpe pinne. På jobben min fikk eg ein nydelig Orkidè, med mange klemmer og ønske om god bedring.

Når eg kom heim, låg det 2 pakker i postkassa, den eine var fra min Hemmelige venn i Mars. En kjempe koselig pakke med mykje fint. Eg fikk 3 nøster med Safirgarn, knapper, Påskeservietter, Påskelys, En bitteliten idèbok og andre små lyspunkt og et koselig kort med ønske om god bedring. Tusen takk til min Hemmelige Venn.

Fikk også en pakke med 4 nøster Selbugarn, 2 kvite og 2 raude. Her var ingen kort eller avsender, men trur den er fra ToneM, bytte for en rundpinne.

I helga vart eg ferdig med ei Henrietta til, og no har eg tova alt eg hadde. Måtte bare ta bilde før eg skulle reise  i dag tidlig. For den eine Henriettaen skulle være gave til jobben min.

Ellers så har eg som sagt begynt på et par lilla Pulsvarmere og eg har strikka nesten ferdig en sau.

Ja da har eg vel fått med stort sett det meste etter helga.

Published in: on mars 19, 2007 at 14:31  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/19/ei-ny-veke-har-begynt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. så mye fint du lager! sauen blir kjempestilig! var den vanskelig å strikke?

  2. Det med fergebilletten synes jeg var herlig, har selv måttet ty til tannpirker en gang !
    GOD BEDRING fra meg !


Legg igjen en kommentar

