Siste bidrag til Påskealongen.

No er alle Hyllehønene, kyllingane og Henriettanene ferdige. Totalt vart det 7 Henrietta ( ei vart kalla Pricillia) 6 Hyllehøner og 5 kyllingar. Så no vert det ikkje fleir før til neste Påske 🙂 Her sitter dei på verandaen og nyter ettermiddags sola, fryktelig som dei kakklar der ute…

Published in: on mars 23, 2007 at 17:22  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/23/siste-bidrag-til-paskealongen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. De lange hønene var steinkule! Skikkelig morsomme. Og så har du strikket dem i så friske vårfarger!

  2. Flotte høner du har laget. Nå blir det flott påskepynt i huset ja.

  3. Kjempefine høner og kyllinger!
    Jeg må bare spørre- hvor er oppskrift ? Har vært inne på fiber trend, men finner ikke ut av hvordan jeg skal få bestilt oppskriften. Jeg klønete ? Ja.

  4. Utrolig fine høner. Jeg hadde veldig sans for hyllehønene. Har du ei oppskrift du kan dele med meg?

    Mvh. Ingrid


Legg igjen en kommentar

