En dum start på dagen :(

Sto opp tidlig i dag, for lisje pia mi (på 18 år) skulle til England på skuletur. Så skulle vi sleppe inn pusen vår, han kom haltende og vraltende. Har vore i slosskamp, og Ida vart kjempe lei seg for pus hadde det vondt. Litt over klokka 8, 5 minutt før eg skulle kjøre ho på bussen, fikk ho tekstmelding fra veninnda si, som ho skulle reise ilag med og dele rom med, var blitt sjuk (influensa) og kunne ikkje reise til England. Det fikk begeret til å renne over for Ida, og tårene rann. Dei skal innlosjerast privat, og ho fikk panikk for å bo aleine med fremmede folk. Kjørte ho til bussen, der 2 andre venninder lovte og ordne det slik at dei skulle bo ilag. På Flesland skal læraren ringe til Scarbourogh, slik at jentene kan bo 3 ilag. Uff og uff, vondt for ei mor når ungane ikkje har det godt. Så no kryssar eg alt eg har for at ho skal få eit fantastisk opphold der borte.

Ellers er eg ferdig med ein Selbuvott, strikka på pinne nr 2 i 2tr Gammelserie strikkegarn.

I ettermiddag skal eg på Strikkecafe for første gang i mitt liv, det gler eg meg til 🙂

Published in: on mars 25, 2007 at 10:02  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/25/en-dum-start-pa-dagen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Så flott vott! Jeg har en maken nettopp ferdig 🙂


Legg igjen en kommentar

