I dag.

Fikk besøk i formiddag, og ho hadde med seg denne skjønne Påskedekorasjonen med ønske om god bedring og god Påske. Da vart eg kjempe glad 🙂 

Smetteskjerfet er ferdig, så no holder eg på med lua.

Har bestilt meg ei nøstemaskin fra Terapisløyd. Noke eg har savna lenge, så no kan eg børste støv av det gamle Hespetreet eg har arva fra Farmor.

Published in: on mars 29, 2007 at 13:14  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/03/29/i-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Huff, har du vært sjuk? God bedring fra meg også! Så flott påskedekorasjon du fikk! Ordentlig søtt skjerf du har strikket. Jeg strikket mange sånne i julegave, veldig praktiske.

  2. Takk for hilsen i bloggen min. Så flott blomsteroppsats du har fått. Den blir fin til påske. Smette skjefet blir perfelt til ei lita prinsesse og med lue blir jo det bare rålekkert. Syne det var gøy og høre at du har tat vare på hespetreet fra din farmor. Godt at ikke alle ser på dette flotte hjelpemiddelet som skrot. Nå blir det vel orden i garnhespene tenker jeg. Bloggen din er så fin og titte i. Den er oversiktelig og flott. En dag igjen så er det påske ferie. Så da gjennstår det bare og si. Stor påskeklem fra meg 🙂

  3. Så søtt skjerf du har strikket, der satte du meg på en ide 😉
    Koselig Blogg du har, masse fint håndarbeide!


Legg igjen en kommentar

