Calorimetry.

Har strikka en Calorimetry til lisje snuppa mi, etter oppskrift fra LindaN , som har oversatt DENNE til Norsk. Den er strikka i dobbel Inca Alpakkaull på pinne nr 3,5. Dette var gøy å strikke, og så gjekk det innmari fort. Ida ville ha en rød knapp i nakken 🙂 Varm og god til ei febersjuk lita snuppe…

Published in: on april 7, 2007 at 21:44  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/07/calorimetry/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kjekke desse Calorimetry, har fått strikka ein, men det vert sikkert fleire ja.
    God bedring til jenta di, ikkje kjekt å vere sjuk, og i allefall ikkje når det er ferie nei.

    Tusen takk for bursdagshelsinga på bloggen min. *klem*

  2. KJempefin!! Jeg har også laga et par av disse – lett å bli hekta ja…
    God bedring til den febersyke jenta di – ikke kjekt å være syk i påska nei!
    Ønsker deg ei fortsatt god påske!!

  3. Kjempefin, tror jeg må lage en jeg også.Hildur var ei stilig og tøff dame.God bedring til jenta di.Fortsatt god påske til dere.

  4. Flott Calorimetry. Inspirerer til å ta fatt på et par til alle mine barn. Greitt med et slikt hodeplagg nå hvor årstiden skifter i alle fire fasonger på en dag 🙂

  5. Hei Ronille!
    Såg at du venta på bilde av teppet som eg heklar, no endeleg har eg lagt ut bilde av det. Helsar også til deg i bloggen min. Kanskje skal du òg lage eit slikt??


Legg igjen en kommentar

