Garnslanking…

På Hobby Boden har Niko starta along om Garnslanking. Optimistisk som eg er, greide eg å melde interesse for denne alongen…. Det går ut på å ikkje kjøpe nytt garn, men bruke opp det ein har. Og eg har vel nokre kilo, eksakt kor mykje har eg ikkje rekna ut. Men dette er ein god start, har brukt 200 gram på 2 Calorimetry og 2 par lommetøfler. Den svarte er strikka i dobbel Inca Alpakka og den lime grønne er strikka i dobbel Pt Panda.

Published in: on april 10, 2007 at 17:57  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/10/garnslanking/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Lykke til med alongen. Da er det vel best å holde seg langt unna garnforetninger 😉
    I ren desperasjon så slenger jeg ut en forespørsel her også..er det noen der ute som har ett,to eller fler nøster av Sandnes Smart farge 2573 (Tweed aktig beige)??
    Jeg har begynt på en babydress og kommer meg ikke videre pga mangel på garn og butikken aner heller ikke når de får inn igjen…uwæææ 😦

  2. Ooops..fargen på garnet er 2523 🙂

  3. Det var noen flotte sett du hadde strikket der. Lykke til med garnslankingen.

  4. Så mye lekkert du har laget! Lekre farger:-)

  5. Kjempeflotte sett:¤) Tror jeg må forsøke pannebåndet. Har funnet en norsk oppskrift så nå er det bare å sette igang.

  6. Så flotte sett du har laget! Ønsker deg ei flott og kreativ helg!


Legg igjen en kommentar

