Litt stakkars meg…

Har hatt så innmari vondt i halsen og kroppen (i tillegg til den hersens ryggen) dei siste par dagane 😦 Har ikkje engang hatt lyst til å ta i et handarbeid, snufs.. Og da er det vel litt meir alvorlig?? (stiller diagnosen sjøl: forbigående!!). For i morga fredag den 13, reiser eg og min kjære mann på kjærestewekeend til Helsinki. Har ingen planer om å bli forkjøla eller få influensa no, så dette må være forbigående!! Så idag skal eg stort sett bare slappe av, en tur til frisør, vatne blomstrane til mamma, og ellers bare kose meg. Etter denne dagen, så er nok Ronille restituert og klar for Helsinki.

Ha en fin dag 🙂

Published in: on april 12, 2007 at 8:04  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/12/litt-stakkars-meg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hi hi…er det egentlig synd i deg då? Du skal jo på kjærestetur jo ;o))))
    Nei huff, ikkje god den følelsen der… eg har nettopp vert igjennom ei runde, så eg føler med deg!!
    Håper det går fort over, så du får full uttelling av turen.
    God tur, iallefall 🙂

  2. Ønsker deg god bedring og ønsker deg en kjempe fin kjæreste tur til Helsinki!

  3. Neida, Moldefjorden er ikkje ved Selje, den går frå Brattvågen og inn til Molde… trudde den heitte Romsdalsfjorden eg, men etter sjekk på kart ilag med far, lærte vi litt nytt begge to *ler*
    Mine foreldre og sjarmtroll-Unni er naboer. Byggefeltet der Unni har bygd hus, er på garden som min mor er fra…

  4. Skynd deg på et apotek for å kjøpe corsodyl munnskyllevann (hindrer betennelser i munn og svelg) og ellers annet som du vet hjelper.

  5. *klem*
    Ynskjer deg god betring.

    Og ein flott tur til Helsinki.

  6. Auda, du MÅ jo bare bli helt frisk igjen til i morra! God tur til Helsinki.

  7. God bedring.Ønsker dere en flott tur til Helsinki.Kos dere masse.

  8. Tvi,tvi..du må da ikke bli syk så du ikke kommer deg på tur! I morgen er nok alt bra og dere kan nyte en koselig helg utenlands 🙂 Og tusen takk for at du hjalp meg med å skaffe garnet!

  9. Da må du skynde deg å bli frisk. Ha en riktig god tur og kos deg mye.

  10. Essentially super entry to learn on..!.! I’m really amazed with this posting. Searching ahead for far more data.


Legg igjen en kommentar

