Litt stakkars meg… er litt bedre :)

No i kveld er forma litt stigandes. Har funne en kur som kanskje hjalp, 2 små glass Akevitt, som måtte drikkast opp før Jula er over… Har til og med funne fram garn og heklekrok for å begynne på utfordringa fra Juliann. Men hadde selfølgelig ikkje krok nr 3 og så forstår eg ikkje kva en stm er for noke. Ja ja, skal vel finne ut av det også 🙂

Har lest korrektur på Særoppgåva til snuppa mi. Må skryte litt av ho, for den var veldig bra. Ho har skrive om 3 kriminalforfattera, Stålesen, Nesbø og Holht. Svært bra!

Så no kan eg glede meg til i morga tidlig, da reiser vi til Finnland.

Ønker dere alle ei riktig god og fin helg.

Published in: on april 13, 2007 at 0:05  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/13/litt-stakkars-meg-er-litt-bedre/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Skönt att formen är lite bättre!
    Önskar dig en super helg!!
    Sött bilde :o)

  2. Godt å høre at du er i bedre form. Ønsker dere en flott kjæreste weekend i Finland.
    Kos dere masse.

  3. Ha en fin kjærestetur til Finland :)og pst en stm er en stavmaske = stav ;)Go`helg.

  4. Heisann! God tur til Finland!

  5. Koselig blogg du har.
    Er ikke moro når en ikke er i form, nei. Håper du får en fin tur.

  6. Glemte selvfølgelig litt i adressen min,tror den no skal det være rett 🙂


Legg igjen en kommentar