Ikkje så mykje nytt…

Denne veka har eg ikkje vore i form. Den «forbigåande» forkjølelsen, sitter i enda. Sår hals, host og snufs. Er sjukmeld i enda en måned, i håp om snart å få komme til Nevrolog, med den hersens ryggen min. Men eg måtte begynne på det nydelige Opal Bambusgarnet eg fikk fra min Hemmelige Venn 🙂 Oppsksrifta på sokkene fann eg i bloggen til Kristin Helene, og HER er oppskrifta.

Published in: on april 18, 2007 at 18:33  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/18/ikkje-sa-mykje-nytt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelig sokkegarn. Det blir fine sokker. 🙂

    Du har helt rett mht garnet i posene. Jeg har laget masse kluter også. Supert garn!

  2. Håper du snart føler deg bedre. Det var en nydelig farge på opal garnet, blir nok flotte sokker utav det.

  3. Trasig å ikke være i form!! Håper du blir bedre av forkjølelsen din snart, og at det ikke drøyer så lenge til du får komme til nevrologen.
    Artig at du likte sokkene!! Jeg har mine på meg akkurat nå, og de er kjempegode!!!
    Ha en fin kveld 🙂

  4. Det garnet er flott. Likte mønsteret på sokkene også.(er lagret). Håper du blir i bedre form fremover. Klæm.


Legg igjen en kommentar

