Nedtur.

Sjekk kva som har dala ned her da, snø!!! Eg som trudde det var slutt på vinteren for denne gang 😦 Strikkepinnemåleren min viser 8,5 cm!! Æsj.

Published in: on april 19, 2007 at 13:55  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/19/nedtur/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Uff,nei nå får det være nok snø for i vinter.Håper ikke dere får så mye mer nå da.Her er det sol men et forferdelig vind vær idag.

  2. Asj asssa. Jeg som skulle ta en koselig blogg runde og så ser jeg dette, nei huff jeg drar herfra jeg. Men vil bare si at det snør her også. Å fyshjamei jeg er så sint så fy og jeg som har kjøpt meg flere blomsterfrø. Tror de får ligge til neste år. Hi,hi. Ha en suuuper helg uansett. Så får du blogge rundt og se på alle de flotte vårbildene som finnes i bloggene rundt omkring 🙂

  3. Ja og så kom det enda mer her i Ytre Nordfjord i dag. Æsj… Men på den lyse siden: hyggelig å sitte inne med håndarbeid. Ha ei koselig hobbyhelg:o)


Legg igjen en kommentar

