Kommet litt lenger…

Det er faktisk mulig å bli hekta på hekling, for det er nemlig eg blitt. Trudde aldri at tålmodigheita mi skulle rekke så langt, men jauda eg har da vore  flink 🙂 Tidlig mandagsmorgen sat eg og venta på at butikken skulle opne, så eg fikk påfyll av garn. Uffda! Men trur nok sjansen er stor for at eg blir lei, for det begynner å merkes på en utrena heklekropp. Det er OK, for eg har sagt at dette er et laaaangtidsprosjekt.

Published in: on april 24, 2007 at 19:22  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/24/kommet-litt-lenger/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ja her går det virkelig unna, du er kjempeflink.
    Kunne godt tenke meg å hekle ett jeg også,,,,i dine farger.

  2. Teppet ditt blir kjempefint! Herlige farger! Du får la det få noen hvilepauser innimellom så du ikke blir lei..

  3. Wow , så langt du har kommet ! Jeg er imponert ! Og fargene er jo bare lekre…. Klem 🙂

  4. Så flott det blir! Tror ikke dette blir noe langtidsprosjekt slik som du holder frem. Lykke til.. Teppet blir flott og fargene er nydelige!

  5. Det er så pent, teppet ditt. Nydelige farger.

    Du må passe på så du ikke får fartsbot, her går det unna i svingene ser jeg….. hihihi

  6. Jo jeg vet det går an å bli hektet på hekling, men for min del har det visst gått over. Jeg har no holdt på med en liten duk i flere år. Har så vidt begynt å prøve meg på strikking istedet.. med blandet resultat 🙂

  7. I love the colors you are using on your ripple blanket and I like the way you are making the white stripes thick and thin–nice touch!

  8. Så lekkert det blir!!
    Jeg har ikke prøvd meg på sånn teppe jeg… – enda!
    Men du skal gjerne se det blir ett på meg også en dag, de er jo så fine!
    Ha en flotters torsdag!

  9. Flott fargevalg og stilig teppe! Jeg har kjøpt garn idag, gråtoner….litt kjedelig, men dette blir nok et veldig langtidsprosjekt!

  10. Flott fargevalg på teppet ditt. Det blir spennende å se fremdriften.

  11. wao! Det blir nyydelig!!

  12. Dette blir kjempefint, nydelige fargar du brukar.

  13. Oj Oj Oj no vart eg imponert!! Har ikkje vore innom sida di på ei stund, så her har det skjedd ting! Les at du er litt hekta på kroken, som eg,ha ha, men det er moro! Måtte le litt då eg las du sat og venta på opning av butikken!!! Eg heklar litt kvar dag, ujamn mengde, men det veks, fryktar no at du kan bli ferdig før meg!! Men å hekle skal vere kos, så du må kvile litt innimellom, elles anbefaler eg kroken frå Danmark, får ikkje «krampe» i fingrane om eg heklar lenge, den er ca 7 mm tjukk.

  14. For et tålmodighetsarbeid!
    God helg!


Legg igjen en kommentar

