Bølgeteppe Oppdatering. Ripple Updating

En lite oppdatering på Bølgeteppet mitt. I dag er det nøyaktig ei veke sidan eg begynte på det. Har brukt ca 10 nøster til no. Trøste og bære kva har eg begitt meg ut på???

Today it is one week since I started on my Ripple. I have used about 10 balls of cotton yarn. And its a lot of work 🙂

Published in: on april 28, 2007 at 11:21  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/04/28/b%c3%b8lgeteppe-oppdatering-riple-updating/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fint teppet ditt blir!ønsker deg en god helg!

  2. Du er kjempeflink – og veldig tålmodig:)
    God helg!!

  3. 10 nøster! Jøss, da har du strikket mye denne uka! Teppet blir flott, og jeg må si du er tålmodig!

  4. wao, det blir flott!! Må nok bruke opp litt av sportsgarnet mitt på et slikt, jeg også. En gang.. langt inn i fremtiden… hehe

  5. Your ripple is looking gorgeous, and that is a lot to have accomplished in one week!

  6. Teppet blir jo så fint 🙂 Sitter her med influensa og pløyer meg gjennom blogg etter blogg, godt de fleste er mye flinkere enn meg til å oppdatere! God helg.

  7. Utrolig så flott det blir. Så har du kommet såååå langt på så kort tid. Wov du e døkkti må æ sei. Håper du får ei flott helg 🙂 Klem

  8. Det må jeg si….utroligt at du har tålmodighed 🙂
    Meget flotte farver du har kombineret 😀

  9. Teppet ditt blir kjempefint! Eg blei også utfordra av Juliann. Hadde ikkje tenkt å starte på eit prosjekt som virka så uoverkommeleg….men måtte til slutt berre prøve. Angrar ikkje det er kjempeartig, og eg er skikkeleg hekta no!

  10. Savner blogginga mi eg og, hihi. Er visst totalt tørke her, både ang.blogging og handarbeid..og det er uvant. Har skura rekkverket (for hånd!!!!) på altan idag, så no er eg heilt stiv i fingrane, hehe. Og maaaaase altan står for tur…har heldigvis terassevasker til det… ;o)
    God helg 🙂

  11. Meg igjen :o))
    Gløymde å skryte av teppet ditt, det blir kjempeflott. Har faktisk tenkt tanken på å lage eit eg og, men det var den tørka då, hehe.
    ….og alle UFO-ane… uhæææ..

  12. Misunner deg tålmodigheten med et slikt teppe! Og det blir dødskult 🙂

  13. Så fint det blir! Mycket jobb med det, men fortsätter du i den takten så står det väl inte på förrän du är färdig :o)

  14. Kjempefint teppe du holder på med. Er imonert over hvor flink du er 🙂 Koseli blogg du har!

  15. Imponert over prosjektet ditt, men teppet blir flott. Ellers så har du en flott blogg. Ønsker deg ei god helg 🙂


Legg igjen en kommentar

