Helg. Weekend.

Så er det på tide med litt nytt fra Bølgeteppet, slik ser det ut idag 🙂

Updating on my Ripple, this is how it looks today 🙂 

 

I dag har eg begynt på dette. Og dette skal kanskje verte DETTE

Today I have knited. Maybe it will be THIS.

 

 

Published in: on mai 4, 2007 at 13:04  Comments (19)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/05/04/helg-weekend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Dette sjalet ser spennende ut!

  2. Jeg må si jeg er imponert over din innsats på hekleteppet! Det blir et skikkelig flott teppe.
    Sjal holder jeg også på med for øyeblikket, men jeg får bare strikket to omganger for dag. Jeg startet med 430 masker så det går veeeeldig tregt nå. 🙂

  3. Ripple teppet ditt blir flott! Jeg klør i fingrene etter å begynne på et jeg også, men det MÅ vente til jeg får unna litt andre ting først.
    God helg til deg også. Klem 🙂

  4. Hei!
    Takk for koselig komentar på siden min!
    Hihi… Burre og Tiger er veldig like, ja! Veldig søt pus! Så flink bølgeteppet blir! Gleder meg til mer lesing!

  5. Du store så flink du har vært med heklekroken i det siste. Er kommet langt på teppet. Det sjalet ser flott ut. Gleder meg til å se fortsettelsen. Ha ei fin helg. Selv skal jeg krype under teppet igjen og synes synd på meg selv. Har fått influensa *sukk*

  6. Hei !!! God helg !!! Jeg har faktisk lagt opp til bølgeteppe, har heklet ca 16 staver , snart ferdig nå… ( den evige optimist) Litt misunnelig på teppet ditt…. men jeg kommer etter ( det går bare ikke så fort !!)

  7. Hei,så fint bølgeteppet blir.Har latt meg friste litt men så tok fornuften meg.(hadde nok aldrig blitt ferdig)
    Koselig med kommentarer på bloggen min,ønsker deg en super helg.

  8. Nydelige farger i bølgeteppet ditt! Ønsker deg en god helg:) Håper det er ok at jeg linker til bloggen din?

  9. Kjempefint sjal….:)
    Ha ei fin helg

  10. Ønsker deg ei god helg tilbake, og lykke til med bølgeteppet. Jeg bøyer meg i støvet for din tolmodighet, det ser ut som et alvorlig stort prosjekt.

  11. Imponert over fremgangen på Ripple. Det er jo ikke så lenge siden du begynte. Ha en fin maihelg!

  12. Riktig god helg! 🙂

  13. Er ikkje så ille å vaske veranda når ein har terasse-vasker på høgtrykkspyleren ;o) Og eg som trudde eg var ferdig… kom på at eg har ein utafor soverommet og, hihi.
    God helg til deg og :))

  14. Å, jeg er imponer over tolmodigheten som må til for å lage disse store teppene:-o

    Når jeg har skrevet denne kommentaren skal jeg titte etter hva du har tenkt å strikke, skjønte ikke poenget før jeg allerede hadde trykket på kommentarknappen;-)

    Håper du har en fin helg, takk for koselig hilsen på bloggen min:-D

  15. Ok, nå vet jeg:-)
    Ser ut som et skikkelig godt og mykt garn du har valgt, blir nok et mykt og deilig sjal:-)

  16. Meget flot bølgetæppe. Jeg er meget spendt på at se det færdigt. Jeg kan også meget godt lide sjalet som du er begyndt på – har flere gange været tæt på at begynde på det, men så kommer lige en anden ting og forstyrer 🙂 Det bliver spennende at se dit, når du er kommet længere 🙂

  17. Jøsse navn for en fart du har!! Jeg er ingen hekler, men det teppet der frister. Kan ikke holde nåla rett engang når jeg hekler :-). Det sjalet er bare nydelig; har det også i tankene :-))) God helg *klem*

  18. Det sjalet ser ut til å bli kjempefint! Likte godt sokkene dine også – og bølgeteppet blir jo bare lekkert! Ha en fortsatt fin helg! 🙂

  19. Oj kor flittig du er! Det er no stort som eit HAV!!! Og tråbutikken gnir seg i hendene av din iver tenkjer eg! Eg heklar litt eg òg, trur eg har hekla ca 80 cm no, men det blir meir hage enn hekling for tida:)


Legg igjen en kommentar

