Meg og lisje snuppa. Me and my daughter.

I går var vi i konfirmasjon til min nevø. Syns det var på tide med eit bilde av meg og snuppa ilag 🙂 Vi har begge Sunnmørsbunad, men min som er 27 år gammal er kjøpt på Husfliden (Heimen) i Oslo og snuppa sin er kjøpt på Husfliden i Ålesund. Min bunad er Oslo varianten av ein Ørskogbunad.

Here is me and my daughter i the national costume from the area we are from in Norway. There are a little different, because mine is bought in Oslo, and hers in Ålesund.

Published in: on mai 14, 2007 at 19:28  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/05/14/meg-og-lisje-snuppa-me-and-my-daughter/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det var flotte damer det 🙂

  2. Nydelige bunader på flotte damer 🙂

  3. Så fine dere er.Koselig med bilde av mor og datter.

  4. Så flotte dere er! Skjønner at du er stolt !!!

  5. Så flotte dere er i bunaden!!!

  6. Meget flotte modeller 🙂 Jeres drakter er nydelige.

  7. flotte modeller og nydelige bunader..

    håper dere får en kreativ og fin uke..

    PST.. Ludvig her sier hei til Ludvig…


Legg igjen en kommentar

