Mitt siste prosjekt. My latest project.

Her er det eg har pusla med i helga. Ludvig, som skal bli bursdagsgave. Har att litt montering.

This is what I have been doing lately. Ludvig is an Norwegian cartoon. I just have a little assemble left.

Published in: on mai 14, 2007 at 19:45  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/05/14/mitt-siste-prosjekt-my-latest-project/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Er Ludvig vanskelig å lage? For ei som ikkje er så veldig bevandra i strikkekunsten?
    Har ein son som digger figuren, og har fundert på om eg skulle lage ein til han :o)

  2. Såg med ein gong kva for ein Ludvik du meinte, han blir flott! Gler meg til å møte blikket hans. Og så må du fortelje kvar du fann oppskrifta!

  3. Da venter jeg i spenning på å se Ludvig! Og du, det går fremover på bølgeteppet!! Jeg skal ha ferdig skjørtet mitt, så blir det litt mer bølgeteppe på meg og! Ha en flott 17. mai!

  4. Oh! Fort deg å få hodet på plass da, det der ser veldig fali ut! Tipper han blir fin!

  5. Har sett en sånn ferdig montert. Den er såååå søt.
    Så koselig med overraskelse i posten. Og de gryteklutene såg riktig gode ut.
    Jeg er permittert i ca 4 mnd, derfor er jeg ekstra produktiv nå 😉
    Ha en fin 17. mai.

  6. Ludvig blir en tøffing tenker jeg!Ønsker deg en fin 17.mai!

  7. Test myfunction comment


Legg igjen en kommentar

