Hemmelig venn mai 2007. Secret friend.

   Min hemmelige venn er STILLOW, Tusen takk! 

Yess i dag fikk eg min Hemmelige Venn gave for mai runden. Å for en super duper gave, et nøste Opal og et par maskemarkører. Brevet er skrive feil vei, fordi nicket mitt er navnet mitt feil vei. Tusen takk min Hemmelige venn, eg vart kjempe glad for pakken.

Today I recive my secret gift for may month. I got Opal yarn. The letter is written the wrong way, because my nick is my name the wrong way 🙂

Published in: on mai 23, 2007 at 12:22  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/05/23/hemmelig-venn-mai-2007-secret-friend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. For en flott HV gave. Fikk min i går og var helt stum (det skjer ikke så ofte hihi) Er nok uten tvil månedens høydepunkt dette 😉

  2. Hihi, morsomt brev i pakken din:) Ein tanke eg aldri hadde komt på..
    Sukk…venter fortsatt på pakke eg… *utolmodig*
    Men er jo egentlig litt spennande å vente og da.. 🙂


Legg igjen en kommentar

