Garnmysteriet del 1 og 2. Yarnmystery part one and two.

 

Så har vi fått 2 deler av Garnmysteriet. Den første delen var garnforslag, og den andre delen var begynnelesen på mysteriet. No er eg ferdig med del 2, så da venter vi i spenning på del 3 som kommer i morga klokka 19.00.

Then we are on our way in the Yarnmystery. This is part one and part two. Tomorrow we will find out more.

Published in: on mai 26, 2007 at 21:39  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/05/26/garnmysteriet-del-1-og-2-yarnmystery-part-one-and-two/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Du er igang, du og… jeg mangler noen runder på del 2, er litt spent på hva som kommer i runde 3 ! Ha en flott pinse !!

  2. Innom for å ynskje deg ei fin pinsehelg.

    Ser no at eg og skulle jo ha blogga om strikkemysteriet. *flau* Men er ikkje i
    bloggehumør for tiden. Men……..det kjem
    seg vel sikkert snart.

  3. Ser så spennende ut. River meg i håret for at det gikk meg hus forbi. Jeg vil også *hulk* Men det kommer vel flere mysterier etter hvert. Gleder meg til å se hva det blir. *KLEM*

  4. Så spennende farger du har på ditt garn-mysterie.
    Gleder meg til å se hva vi lager

  5. Hei!Spennende med garnmysteriet!!god helg!


Legg igjen en kommentar

