Garnmysteriet ferdig. Yarnmystery ready.

Nå har vi fått siste del av Garnmysteriet. Og det vart ei strikkeveske.  Her er bilde fra før og etter toving. Tova seg bra på 50 grader, har brukt diverse restegarn, så resultatet av tovinga vart eg fornøgd med.

Now we have the last part of the Yarnmystey, and the result was a knittingbag. I have used some left over yarn, so I did not know how it will felt in the mashine on 50 degres, but I’m satisfied with the result. Here is pictures from before and after felting.

Published in: on juni 2, 2007 at 21:12  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/06/02/garnmysteriet-ferdig-yarnmystery-ready/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med en kjempeflott strikkekurv.

  2. Den ble kjempefin. Likte veldig godt fargene. Og så ser den ganske romslig og god ut. Du får tipse meg når det kommer et nytt garnmysterium for det vil jeg være med på.

  3. Där får du plats med en hel del :o) Den blev fin i dom färgerna!

  4. Så fin din strikkekurv er.
    Min ligger nå i vaskemaskina, så eg venter spent
    på korleis min vert.
    Ha ein fin søndag.

  5. Hei du har var det morro å være. Fikk en god inspirasjons trang til å beg på noe nytt. Restegarn strikk……

    Ønsker deg en god søndags kveld:-)

    Hanne

  6. Så flott at det kan bli noe så stilig ut av restegarn! Håper du har hatt en deilig og solfylt helg !

  7. Så flott kurven din ble

  8. Kjempefin kurv. Jeg må si som Marit at det var en morsom tanke at vi alle satt og strikket det samme uten å vite hva det var.

  9. Så flott kurven din ble! Angrer på at jeg ikke ble med på garnmysteriet jeg også.

  10. Kjempefin garnkurv, kanskje det var en idè for meg også. Gubben liker ikke alle plastposene som jeg har rundtforbi.

  11. Kjempefin garnkurv! 🙂

  12. Så fin garnkurven ble. Angrer litt nå på at jeg ikke meldte meg på jeg også når jeg ser så mange flotte garnkurver 🙂 Ha en fortsatt god uke 🙂

  13. Så fin den ble!!
    Garnmysterier er morsomme saker ikke sant?
    Ha en strålende solskinnsdag!


Legg igjen en kommentar

