Så var det helg da. Weekend.

Begynner å bli litt lite Blogging, no når det er så fint vær ute. Men eg syssler jo fortsatt med litt forskjelligt. Går fortsatt sjukmeld, men ryggen har faktisk blitt litt bedre, så no kan eg slappe av og nyte en laaang sommarferie 🙂 Her er ei lita oppdaterig på Bølgeteppet, 3 par Lommetøfler og begynnelsen på den 3. Babyjakka 🙂 Ønsker alle som titter innom ei fantastisk flott helg.

It’s not so much new in my Blog, because we have a beautiful weather outside whit sunshine 🙂 But I have a few things to show, a little Ripple updating, three pair of Pocketslippers and a new Babyjacket I start on. Have a nice weekend.

Published in: on juni 8, 2007 at 11:00  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/06/08/sa-var-det-helg-da-weekend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Jeg vil si du er produktiv i varmen.Ønsker deg god bedring med ryggen og helsa.Prøv å slappe av nå og ta det med ro.Det er alltid koslig å titte innom bloggen din.Ønsker deg en flott helg uten smerter.

    Klem

  2. du er effektiv i varmen ser jeg!!Jeg har også vært sykmeldt lenge(!)men er i jobb igjen 2 dager i uka nå.Ønsker deg en riktig fin helg!Klem

  3. Innom og ønsker deg en fin helg og håper ryggen holder seg bra.
    Teppet ditt blir fint.

  4. Du er ganske så produktiv for tiden selv i denne varmen.Ønsker deg en strålende helg og pass på ryggen din nå.

  5. Nå må jeg hekle bølgeteppe, du har jo kommet trippelt så langt som meg !! Må bare begynne på noe nytt først, kan ikke la bomullsgarn vente…. Ha en flott helg, det skal jeg !

  6. Hihi, ja du er i hvert fall kommet et godt stykke lengre enn meg på teppet:-D

    Og i tillegg går garnet jeg bruker fooooooort, for det er tykt…men billig…hmmmmmm…….

  7. Wow! You’ve gotten a lot accomplished! I’m impressed, your ripple is getting so big and it looks like you’re going to have a lovely baby sweater–enjoy the weather!

  8. Det var nogle flotte lommetøfler. Herlige sommerfarver 🙂 Det ser meget spennende ud med tæppet. Ønsker dig en rigtig god helg og tak for hyggelig kommentar på bloggen 🙂

  9. Varmen stopper ikke deg. Godt at ryggen er bedre. Jeg har også vært sykemeldt, men «bare» i 2 uker. Må innrømme at jeg har nydt været ja.

  10. Så flott da bølgeteppet ditt ser ut.
    Fine og kjekke dei lommetøflane.

    Ynskjer deg god betring med ryggen og ein fin søndag i finværet. 🙂

  11. Teppet ditt blir flott. Lekre farger 😉 Bra at det går fremover med ryggen din. Håper det fortsetter. Ha en flott søndag i sommervarmen 🙂
    Kem Alice

  12. Så du skal til Førde i veka… gi beskjed om du vil treffast då…;-))

  13. Du har nå litt å holde på med du også, masse flott er det og.

  14. Du haar virkelig brukt strikkepinner og hekle nål i helga.Meget produktiv dame er du …..
    Ønsker deg god uke med hobbier.


Legg igjen en kommentar

