Liljekonvall. Lily of the valley.

Har vore å plukka den finaste blomsten eg veit om.  Yngstemann er på 10. klasse avslutning, og foreldra var invitert fram dit for å sjå bilder fra dei 3 åra på ungdomsskulen. Dei overnattar i ei stor hytte som Ålesund turistforening eig. På veg heim plukka eg desse.

I have picked some of the most beautiful flowers i know. My youngest child is graduate from junior high school, and they have a party whit their teatchers. They are sleeping over in a big cottage. The parent was invited to look at pictures from their three years on junor high school. And on our way home I picket these flowers.

Published in: on juni 13, 2007 at 21:23  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/06/13/liljekonvall-lily-of-the-valley/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så vakre de var, og så pleier de å lukte så godt også.

  2. tenker det lukter godt hjemme hos deg no

  3. Liljekonval er en nydelig blomst.Vi skal på 10.kl. avslutning på onsdag.Vi skal på et hotel i byen å spise tapas + litt underholdning.Ønsker deg og dine en riktig god helg.

  4. Ja, liljekonvall er ein nydeleg blomst som det er mange år sidan eg har sett.
    Minner meg om barndomen min, då vaks det liljekonvall på ein heilt spesiell
    stad som eg minnest den dag i dag. Ha ei fin helg!


Legg igjen en kommentar

