Ei koselig helg. A cosy weekend.

Eg har vore på besøk hos ei veninde i Førde fra torsdag til søndag. Vi gjekk på folkehøgskule ilag for 25 år sidan, og holder fortsatt kontakten. Når man er i Førde, drar man på Spar Kjøp og finner litt garn til å ta med heim 🙂 Safirgarnet vert det vel Lommetøfler av og bomullsgarnet er til bølgeteppet.

I have been visiting a wery good friend of mine this weekend. I have shop some yarn, cotton for my Ripple and Safir to make Pocket slippers of .

Published in: on juni 17, 2007 at 18:58  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/06/17/ei-koselig-helg-a-cosy-weekend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Dette kalder jeg for «FLOTT SHOPPING» 🙂
    Håber du koser dig med alt det nye garn:)

  2. Det er farlig å dra på Sparkjøp når det er salg på garn… jeg har kjøpt oransje garn til genser, og det er strengt tatt ikke min farge… og alt det andre garnet jeg har kjøpt… huff. Men, samtidig så morsomt.. ha en flott uke, Ronille, jeg stikker innom !

  3. Å, jeg har også vært der, dessverre for lommeboken 😉 Kom ut med 2 bære poser full. Skal strikke teppe og en del andre småting, og da er det jo kjekt med litt rabatt… 🙂

  4. Herlige farger du har kjøpt 🙂 Kos deg med det nyinnkjøpte garnet 🙂

  5. Og eg er fortsatt irritert fordi eg ikkje kom meg inn til Førde 😦 Men eg fekk det berre ikkje til å klaffe. Kanskje du skal ned att ein annan gong? 🙂
    Var ikkje på Solvang du gjekk vel? ;-)For der har eg og gått…
    Masse fint garn du har handla iallefall 🙂


Legg igjen en kommentar

