Ei lita jente. A little girl.

Denne vesle jente engelen satt å kikka på meg når eg kom inn i en blomster butikk i går. Ho var bærre så nusselig at ho fikk være med meg heimatt. Ei lita bursdagsgave til meg sjøl på forskudd 🙂

I found this little angel girl at a shop yeasterday, and I bought it as a birthday present for me self, because I think she was absolutely adorable.

 

Published in: on juni 22, 2007 at 16:04  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/06/22/ei-lita-jente-a-little-girl/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Såklart hun måtte være med hjem. Kjempesøt!

    God helg! 🙂

  2. Så nydelig ei lita englejente!!! Hun kommer nok til å trives med deg 🙂
    Ønsker deg ei riktig god helg!!

  3. Jeg kjenner til det der med å kjøpe gave til seg selv på forskudd:-D

    Synd jeg ikke kan skylde på det for de 16 nøstene med spelsaugarn på Halv Pris jeg kjøpte i dag…*kremt*

    Men jaaaaa, engelen er fiiin:-D

  4. Englejenta var bare så skjønn.Skjønner godt at hun ble med deg hjem.


Legg igjen en kommentar

