Kjøkkenkluter. Dishclothes.

Her er enda fleire klutar. Desse er strikka i Bamboo fra Idena på pinne nr 4. Desse «syrlige» klutane skal svigermor få i bursdagsgave til å ha i Campingvogna på Dønnfoss 🙂

This are knit in Bamboo from Idena on needle # 4. I have knit this as a birthday present to my mother in law, to have them in their caravan.

Denne er strikka i Paris fra Garnstudio på pinne nr 4, denne skal Snuppa ha.

This is knit in Paris from Garnstudio.

Her har eg brukt dobbel Mandarin Petit, fra Sandnes Garn.

Double Mandarin Petit from Sandnes yarn.

Published in: on juni 28, 2007 at 12:12  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/06/28/kj%c3%b8kkenkluter-dishclothes-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Her var det mange fine kluter i lekre farger!!

  2. De er lekre de klutene 🙂 Jeg er hektet på dem selv, og nå er ingenting godt nok 😉
    Synd jeg ikke har tålmodighet til å strikke flere av dem, men liker best å strikke i ull.. Ja, ja, kanskje det alikevel var en idee til sommerferie strikk??
    Ha en flott sommer !!

  3. Så flotte kjøkken kluter du strikket.Ingen slår de hjemmestrikkete klutene.Ønsker deg en riktig god helg.

  4. Fine kluter!Jeg har endelig knekt koden på bølgene så nå blir det spennende å se hvor fort teppet vokser!!En uke til ferie nå….!!

  5. Kjempefine kluter. Likte særlig de grønne veldig godt!

  6. ÅÅÅÅåå DE klutene er sååååå flot! Eg må snart lege noen, blir nok noen til jul tenker eg, sukk må snart tenke jul og sukk og stønn, ja ja du får ha en flott og produktiv sommer.klem fra meg

  7. En får aldri nok kluter ;-)))

    Ha ei fin uke!

  8. Holder også på med strikka kluter nå. Men det er til marknaden som skal være i september. Skal du dit? Det fisketeppet er skikkelig stilig. Men jeg har nok ikke tålmodighet til sånne store prosjekt. Gleder meg til å se ditt ferdig 🙂

  9. Hei!
    Klutane er flotte! Eg ser at det er mange som lagar dei, eg har enno ikkje prøvd. Men eg litt treg av meg.. Lenge etter alle andre er «ferdige» kan eg finne på å starte!


Legg igjen en kommentar

