Fisketeppe. Knitting Arrows.

VIBBEDILLE har starta en ny Along, som eg selfølgelig ikkje kunne motstå 🙂 Vi skal strikke DETTE teppet. Eg strikker i Østlandgarn på pinne nr 4.

VIBBEDILLE has started a new Along. We shall knit THIS carpet. I knit it in Østlandsgarn on needle # 4.

Published in: on juli 1, 2007 at 22:01  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/07/01/fisketeppe-knitting-arrows/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Jeg måtte bare si at de fiskene var flotte og fargevalget du har valgt tilsier at jeg vil ha det teppet til jul *hinte-hinte* hi hi…
    sommer klem fra ho Babsy

  2. Veldig flotte farger i teppet ditt!
    Ønsker deg ei flott og kreativ uke!

  3. Kult å få bilde så man ser hvordan det blir!:-D
    Lykke til med «fiskinga»;-)

  4. Dette ser virkelig lekkert ut ! Kunne ønske jeg var tålmodig nok til å strikke dette ! Finnes oppskriften noe sted,(helst på norsk) så jeg kunne strikke i eget tempo ? Ha en riktig fin sommer !!!

  5. Eg trur dette teppet blir veldig lekkert! Og så fine fargar! Eg har trua på dette prosjektet:)

  6. Det där blir bra! Härliga färger!
    Jag har egentligen också lust att sticka detta, men jag får väl göra mig färdig med dom två teppene som jag har på pinnarna först…

  7. Nå fikk jeg lyst til å begynne med fisketeppe også!Nå har jeg bølgeteppe som langtidsprosjekt og har også startet på ett par strikkeprosjekter så da er vel det nok for en stund tenker jeg!!Snart ferie.Jippi!!

  8. Hei ! Nå er jeg også med på alongen ! Siden jeg bor på østlandet har jeg valgt VESTLANDSGARN til dette prosjektet !!!

  9. Festlig prosjekt – gleder meg til å følge utviklingen utover høsten hos deg og andre. :o)

  10. Heisan!
    Kult teppe!
    Ser en tidligere her har spurt om oppskriften finnes på norsk og drister meg til det samme… (?)

  11. Så fint fisketeppet ditt er! Går det an å få mønster på det, selv om jeg ikke er med i alongen?
    Hilsen Elin


Legg igjen en kommentar

