Oppdatering. Updating.

Dårlig med blogging den siste veka. Forge søndag reiste eg, mamma, minstemann (15 år) og et søskenbarn av han på Lesja på hytta og overnatta. Mandag starta vi austover og var en snartur innom Sverige i Charlottenberg og fikk fyllt opp med Godis og Evighetskuler pluss litt til… Så reiste vi til Strømmen. Tirsdag tok vi toget til Oslo, der gutta møtte en skokk sunnmøringar/ ørstingar i samme ærend som dei, nemlig Valle Hovin og Metallica. Eg og mamma var på Valle Hovin fra ca 22.00 til konserten var slutt ca 23.30, og fikk med oss både fyrverkeriet og dei siste låtene. Fyttikatta der skulle vi finne minsten blandt 40 000 fans.. Men utrolig nok så fann vi kvarandre med en gang dei kom ut fra Valle 🙂 Onsdag suste vi rett heim, eg kjørte 128 mil på desse dagane… men kva gjer vi ikkje for desse barna våre…

Har da strikka litt også. Fisketeppet har fått 82 fisker, og er 1/2 ferdig.

Denne lua er samme sort som eg har strikka før til jakkene. Dette er den siste av tre sett.

I forsinka bursdagspresang har eg fått dette vesle vidunderet fra min kjære mann. Men sukk det er mykje å sette seg inn i…. Kan til og med surfe på det trådløse nettverket vårt med den…

Published in: on juli 15, 2007 at 18:39  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/07/15/oppdatering-updating/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fisketeppet ditt blir knallfint!!! Jeg beundrer virkelig slike som deg som lager så store ting – jeg har ikke tålmodighet til det, men skulle ønske jeg hadde det.
    Ønsker deg ei strålende uke!!

  2. Høyrest ut som dåke har hatt ein flott tur, tross all kjøyring.
    Det fisketeppet ditt vert knallfint. No angrar eg på at eg ikkje meldte meg på den alongen eg og. Men, men, mønsteret ligg no lagra, så kanskje det vert nokre fiskar på meg også.
    Ha vidare ein fin sommar.

  3. Så fint fisketeppe du har laga! Og veldig fin blogg du har. Veldig kjekk å lese i. Han er nå bokmerka.


Legg igjen en kommentar

