Ronille reiser på ferie. Vacation.

I dag reiser eg og min mann på 2 ukers ferie til Bulgaria. Så dersom du er i nærheita, finner du meg her! (P.S: det er ikkje meg og mannen min som er på bildet altså :)) Ønsker alle som titter innom bloggen min en fortsatt God Sommer 🙂

Published in: on juli 18, 2007 at 10:33  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/07/18/ronille-reiser-pa-ferie-vacation/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei. 🙂
    Der så det deilig ut, jeg og vil dit..hehe..
    Så mye flott du har laget.
    Ha en flott ferie da og kos dere masse.
    Klem fra Unni. 🙂

  2. Der ser det ut til å være fint og været er nok bra, også. Ha en riktig god tur og kos dere.
    Klem fra Anne Grete

  3. God sommar til deg og! Du er heldig som skal til ein stad med litt større værgaranti.

  4. Ble ikke litt misunnelig nå nei….
    Håper dere storkoser dere på ferietur!!!! Og du lader vel opp til nye strikkecafèer utover høsten da regner jeg med 🙂

  5. Er på en liten surferunde via Hobbyforums nettring… Fortsatt god sommerferie 🙂

  6. Ja, då hjelp det ikkje at eg køyrer gjennom Ørsta i morgon då 😉
    Eg og datteren reiser til Møre nokre dagar.
    Heldig du som er i sol og varme no, vi har berre såvidt sett sola i dag.. 😦
    Håper du har en flott ferie!

  7. Å, jeg er misunnelig på dere.. Håper dere har det fint da, tross masse avisskriverier om bråk og tull der nede. Kan tenke meg det er godt og varmt… Neste år blir det syden tur på oss også tenker jeg…. Da er man garantert fint vær. Selv om vi i trøndelag absolutt ikke kan klage på denne sommeren.

  8. Da håper jeg at du har hatt en flott ferie !!

  9. Håper ferien har vært full av sol og avslapning! Det så ikke dårlig ut på bildene! Utrolig flotte tepper du holder på med, forresten:)

  10. Berre innom med ei lita sommarhelsing.
    Vel, det ser nå ut som du får sjå litt meir til sola enn meg då. *ler*
    Her berre regnar og regnar det.
    Nå må vel da snart vere tomt for vatn der oppe, eller dei kan senda da ein anna plass.

  11. Å, så herlig det ser ut 🙂 Kos dere masse, nyt solen!!

  12. Åååå så deilig det ser ut der!! Eldstejenta og kjæresten skal til Bulgaria nå, og jeg er skeptisk, men de skal heller ikke til Sunny beach. Har daglige prekener nå. Hva lønner seg å handle der Ronille?
    Ellers har du laga så mye fint; likte de spreke fargene på fisketeppet ditt! Ha ei flott helg! Klem Grete

  13. Ser ut som du har hatt en flott ferie og det er vel unt:-D

    Selv koser jeg meg i den Svenske skjærgården, litt lite internett og litt vond strikkearm men ellers bra:-)

    Ønsker deg en fin ukeslutt!

  14. så ut som en deilig plass å reise! hvor i bulgaria reiste dere? typen min og jeg reiser til balchik i bulgaria på fredag og skal være der en uke! gleder oss! 😀


Legg igjen en kommentar

