Pust, pes…

Jepp har annonsert at eg var ferdig med ferien, men eg har faktisk vore på tur igjen. Tirsdag reiste eg til Trondheim med flyttelasset til lisje snuppa som skal begynne på NTNU. Ho har fått hybel på Voll studentby. Greide og punktere rett etter Molde, men en kjekk mann på Dekkmann i Molde fiksa det til meg 🙂 Overnatta på hybelen til lisje snuppa første natta. På onsdag tilbrakte vi nesten 4,5!!! time på Ikea, ilag med veninda mi som bur i Trondheim. Etterpå var vi ute og spiste før vi avslutta med Go Kart. Overnatta med veninda mi til torsdag. (Også 1 time innom Ikea denne dagen, for lisje snuppa skulle ha et bilde der..) Så reiste eg på hytta på Lesja, og overnatta der til i dag 🙂 Så no er det bare 4 dagar att av ferien, før eg begynner i lærar-gjerninga att. Har vore sjukmeld sidan februar, så no er eg knall motivert til å begynne med gull ungane mine igjenn. Skal ha 8.klasse i år. Men jammen er det rart at gullet mitt har flytta heimafrå til Trondheim, 19 år etter at eg flytta der i frå… Snufs, savner ho allerede kjempe masse… Men har strikka 12 nye fiskar til teppet på turen.

Published in: on august 10, 2007 at 19:34  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/08/10/pust-pes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

