Så koselig å bli nominert 2 ganger, da får eg kanskje sjansen til å nevne 5 andre blogger eg liker å lese, og vil anbefale andre å besøke??!! (Håper det er slik det fungerer..) Men Kathrine har nominert meg tilbake, og da vil eg nominere:

Fidus sin blogg. Denne dama vart eg kjent med for ei god stund siden da ho trengde hjelp med et mønster som eg hadde men ikkje kunne gi videre grunna opphavsretten.. Men Fidus ordna seg heldigvis mønsteret sjølv, og etterkvart fikk ho også blogg. Det viste seg at dama er ei driftig taus, som tryller fram det eine flotte mesterverket etter det andre. Ho er kjempe flink.

Grethe Kristin sin blogg, som eg ofte besøker. Dette er en koselig blogg om alt det dama syssler med av handarbeid.

Miann som har en kjempe koselig blogg. Miann har også vore vertinne for 2 strikkekafeer, der ho opna verkstedet sitt for damene på Hobbyboden. Miann er også en fantastisk flink kunstner, og maler dei nydeligaste maleri.

Anne Grethe har en blogg det er vel verdt å titte innom. For her er det masse spennandes.

Linn sin blogg er til stor inspirasjon. Ho er flink med det meste, og dyktig til å ta bilde på en fantastisk flott måte, (misunnelig, for mine er så kjedelige..) dessuten så skriver ho så bra tekster i bloggen sin.

Til slutt vil eg gi  til ALLE på blogg lista mi. Alle fortjener den, og er vel verdt å titte innom. Ps: Tusen takk Kathrine for koselig kommentar 🙂

Published in: on august 11, 2007 at 0:47  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/08/11/210/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tusen takk for at du har nominert meg, det var hyggelig. Ha en fin helg.

  2. Takk skal du ha, det var veldig hyggelige ord!! Kos deg i helgen!

  3. Tusen tusen takk for nominasjonen!
    Og takk for at du titter innom bloggen min og legger spor etter deg, selv når jeg ikke har oppdatert på en stund!

    Håper du får en finfin uke!
    *klem*


Legg igjen en kommentar

