Fisketeppe og vest.

Så langt er Fisketeppet blitt. Ja Østlandsgarn nr 203, lysgrå, lukter Sau… så her blir det fisker med saudelukt 🙂

 

Har begynt på denne vesten til lisje snuppa, men no skal eg rekke den opp, for eg trur dette blir alt for stort…

Published in: on august 13, 2007 at 14:02  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/08/13/fisketeppe-og-vest/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Skikkelige knallfarger på fiske-(saue)teppet ditt. Blir flott. Stilige farger du har valgt på vesten. Blir nok ett favorittplagg tenker jeg. Åh, ja, glemte det nesten. Takk for nominasjonen 🙂 *klem*

  2. WOW, så langt du har kommet på teppet ditt!!! Det blir kjempestilig!! Fargene er utrolig lekre sammen, og saudelukta forsvinner nok med en liten vask 🙂
    Ønsker deg ei strålende uke!

  3. Du har herlige farger i fiske teppet ditt,jeg falt litt av lasset jeg da,men nå skal det til pers.Det går sakte og sikkert framover.Takk for en koslig hilsen i bloggen min ønsker deg en kjempe fin uke og weekend.Det er veldig inspirerende og besøke deg.

    Klem fra meg 🙂

  4. Så fint fisketeppet ditt blir. Og den vesten kommer til å bli riktig lekker. Med DET luksusgarnet *fnis*

  5. Sau lukter digg:-D i hvert fall den sauelukta som sitter igjen i garnet, så jeg har skikkelig tro på fisketeppet ditt! Og så blir det fint da…i tillegg…hehe:-D

    Ja, det ser faktisk ut som du blir ferdig faktisk! Og ferdig med lappeteppe det er bra arbeid!

  6. WOW, jeg er imponert over det fisketeppet ja… hjelpes meg…. og fargene du har valgt er bare helt super… *nikke.nikke*
    jeg flirer jo litt av at en fisketeppe kan lukte sau da hi hi…. var artig den der.. *fnis*

    gleder meg til og se vesten til ho lisje pia …
    stor klem fra ho babsy :o)

  7. Sååå langt du har kommet på teppet, kjempeflott !!!
    Har forsøkt å strikke med gipsen, veeeldig vanskelig,
    måtte gi opp etter de 5 første pinnene på en fisk, jeg er så utålmodig etter å strikke !!! Begynner å bli lei av å bare lese !

  8. For et flott teppe! Mitt er ikke ferdig, for å si det mildt…har nå 78 fisk, men ennå 122 igjen skal jeg nå målet mitt ;P

    Håper du får til vesten, den ser fin ut på bildet.
    Ha en strålende helg!

  9. Fisketeppet du lager blir nydelig.Friske flotte farger!


Legg igjen en kommentar

