Hemmelig venn august 2007. Secret friend.

Fikk Hemmelig Venn pakke på Hobbyboden i dag. To nøster Mor Åse, som det blir Lommetøfler av, Twist og te. Aner ikkje kven eller kvar den er i fra. Tusen takk uansett til min HV 🙂

Published in: on august 18, 2007 at 17:21  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/08/18/hemmelig-venn-august-2007-secret-friend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ja nå er det vel slutt på ferien for de fleste!Har merket klær og utstyr for harde livet i dag jeg.Er litt jobb til to stykker det!God helg til deg også!!

  2. Tusen takk for koseleg helsing. Hadde ein god ferie.
    Eg må seie eg er imponert over fisketeppet ditt. Eg trur ikkje eg ville hatt tålmod til å strikke så mange like lappar. Men det blir jo kjempefint!


Legg igjen en kommentar

