Litt sutring…

Æsj nå er eg passelig sur. Begynte å jobbe 100% (med fri kvar torsdag) etter et 1/2 år sjukmelding pga. ryggen. I dag var eg hos Fysioterapeut i den tru at han skulle lage et treningsopplegg til meg. Men neida, her var det så mykje å gripe fatt i at noke egentrening kom ikkje på tale.. Skuffa og lei meg med en fryktelig verkende rygg, tusla eg meg heim og satt ei brøddeig og kokte opp 5 kilo plommer til syltetøy. Haha rette medisinen da.. Og no er det bom stopp, senga neste…

Published in: on august 30, 2007 at 14:51  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/08/30/litt-sutring/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei på deg. Å så trist med en slik vond rygg. Sender deg mange klemmer og ønske om god bedring.
    Superfint fisketeppe…

  2. Vondt i ryggen er leie saker, og jeg ønsker deg god bedring. Fisketeppet må få masse ros!

  3. Føler med deg og vet åssen du har det. Press deg ikke for all del. Det gjorde jeg i mange år og nå er alt bare elendig. men ikke humøret.Jeg kan nesten alt om rygg og den dr… har kjempet i mange år og sofa er flittig brukt.Godt det er garn og pinner innen rekkevidde.

  4. Stakkars deg Ronille,dette hørtes ikke bra ut.
    Vell og bra at det gikk utover brødeigen og syltingen men nå trenger du godt stell og pleie og ikke minst trøst, så her kommer trøsteklemmen til deg fra meg.
    Ta det med ro nå da.

  5. Uff, det må være trasig å plages med ryggen. vanskelig å bli bra. Men jeg ønsker deg likevel god bedring, og strikke kan du jo i allefall få til..

  6. Huffda! Bra du har håndarbeide da, når du må holde deg hjemme. Sender en trøsteklem og ønsker deg god bedring!

  7. God bedring til deg og ryggen din!:)

  8. Uff, det var ikke bra. God bedring til deg.
    Så fint fisketeppet ditt ble!

  9. Ikke bra….kos deg i heimen, god bedring. Det går jo ann å ha det hyggelig selv om man er syk?

  10. Nei og nei… Så utruleg kjedelig då! Du får trøyste deg med strikketøy og ein god film. Eg såg before sunset her ein dag – nydelig film som passar godt til ein dag ein er sengeliggjande.

  11. *trøster*

  12. PS: Du kjenne igjen garnet i veska mi, ikke sant? 😉

  13. Uff uff uff. Så utrolig kjedelig. Kan ikke annet enn å sende deg masse trøsteklemmer. Håper det ordner seg etter hvert, men det kan jo se ut som dette kan ta sin tid. *KLEM*

  14. Så kjedeleg!

    Og så typisk å sette brøddeig og lage plommesylte, når du kanskje burde ta det med ro… Prøv no å slappe litt av, gjerne med strikkepinnane;)


Legg igjen en kommentar

