Fisketeppe.

Ja no trur eg at Fisketeppe mitt er ferdig. Hadde egentlig tenkt at det skulle verte større. Så det er ikkje heilt umulig at eg kjem til å strikke litt til på det før fristen går ut 10 desember…. Eg har brukt 2 nøster Østlandsgarn av kvar farge. 189 fiskar, Size 146×110.

Published in: on september 1, 2007 at 11:34  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/09/01/fisketeppe/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelig! Herlige farger, til å bli glad av. 🙂

  2. Innom for å ønske god helg:)
    det fisketeppet var jo bare helt kjempelekkert

  3. Nydelig teppe i flotte farger.
    God helg 🙂

  4. Fantastisk flott teppe! Det må vere litt av eit arbeid å strikke noko så stort! Lommetøflene dine var og veldig koselige.

  5. Så nydelig et teppe og for en tålmodighet du har.

  6. Å så flott det ble,lekre farger og nydelig sammensatt.
    Ha en fin uke.

  7. Gratulere med et kjempe fint fisketeppe. Skulle ønske jeg var ferdig med mitt! Ha ei fin uke 🙂

  8. Knallfint teppe i glade farger! De blir så flotte disse teppene!

  9. Wow – for et flott teppe! Det har du all grunn til å være fornøyd med 🙂

  10. Teppet ditt ble flott med skikkelige gladfarger. Og masse søte lommetøfler. Er driftig for tiden du ja. Hvordan går det med ryggen da? Håper du er på bedringens vei *KLEM*

  11. Det ble nydelig!!

  12. Teppet blei kjempefint, du har vore flink som har gjort det ferdig! Eg begynte så vidt i sommar, men blei litt usikker då eg skulle sy fiskane saman, så prosjektet blei lagt på is. Blei det litt bulkete med deg og etter samansying? Gode råd?

  13. Jeg sier bare en ting, «FANTSTISK»,
    (Men var det ikke i desember vi skulle være ferdig da?)

  14. Jeg sier bare en ting, «FANTASTISK»,(nå ble det riktig)
    (Men var det ikke i desember vi skulle være ferdig da?)

  15. Det teppet ditt er bare flott! God helg!

  16. Fantastisk flott fisketeppe,kjempearbeid…ikke minst å sy det sammen 🙂

  17. Helt nydelig teppe , herlige farger..


Legg igjen en kommentar

