Hemmelig venn september 2007.

Eg fikk pakke på torsdag fra min HV september. Etter litt forsking trur eg heilt sikkert at den er fra aneima (tidligare Hoppsannsa). I pakken var der 2 pakker Capuccino, 3 nøster med eit nytt garn fra Fagstrikk Rauma garn, et nydelig nåletui og en Center sjokolade som eg spiste i flyet på veg til Trondheim 🙂 Tusen hjertelig takk for kjempe fin gave 🙂 Garnet blir det sikkert sokker av etter kvart..

Published in: on september 17, 2007 at 22:09  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/09/17/hemmelig-venn-september-2007/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flott pakke du har fått, det garnet så spennende ut-det blir nok noen flotte sokker.

  2. For en super pakke! Det garnet kjøpte jeg av på Rauma-turen. Tror det blir myke gode sokker av det 😉 Nåle-etuiet var knall da. Jeg vil også ha. He he he.

  3. Så kjekk hemmelig venn pakke du har fått deg.
    Det nåleetuiet såg veldig kjekt ut å ha ja, er ligger ei nål her og ei nål der. *ler*
    Men, men, så lenge eg ikkje trakkar på dei så er det vel greit det.
    Ha ein fin dag.

  4. Koselig pakke. Du er blitt tagget! Se i bloggen min =)


Legg igjen en kommentar

