Eg har blitt Tagget.

Eg har blitt tagget av Frk. Snupp, Babsy, Hilde, Anlen og Ajende, og dette er kva som skal gjøres:

1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres og gi dem beskjed om at de har blitt tagget

Her er 7 ting om meg:

1. Eg er totalt avhengig av å ha noke å strikke på.

2. Det verste eg veit er steikt Sei med løk.

3. Det beste eg veit er Gyros, med fløtegratinerte poteter.

4. Eg har jobba 2 år på eit Psykiatrisk sjukehus.

5. Eg er impulsiv, og har gjerne mange jern i ilden samtidig.

6. Tok utdanning i en alder av 35 år!

7. Eg ønsker meg en Bichon Frisee.

De 7 jeg har tagget, er: Kathrine, Kristin Helene, Fru Dart, Fidus, Nitus, Anette, Turvid.

Published in: on september 23, 2007 at 11:35  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/09/23/eg-har-blitt-tagget/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ja da har jeg skrevet 7 ting om meg selv, og sendt videre 😉

  2. jeg har også sendt den videre.Ønsker deg en fin uke!!

  3. Takker for tagging – og jeg har svart etter beste evne.
    Ha en strålende kveld videre:)

  4. Heisann, jeg har tagget deg jeg også vist ..inne på mine sider * klem * men du… Guri meg så mye flott du har fått laget da.. og de nydelige nissene… wiiiii … kommer snar ttilbake og lar meg friste enda mer… STOR klem til deg… *klem*

  5. Taggingen er notert, jeg kommer bare ikke på noe å skrive…

    Tenk at du er igang med nisseproduksjonen, jeg må nok ta meg sammen og starte snart jeg også.


Legg igjen en kommentar

