Oppdatering. Updating.

Endelig ei lita oppdaterig. Eg har strikka 4 Calorimetryar i Sandnes Alpakka på pinne nr 4. Fikk nøyaktig 2 stk av et nøste. Dei er mjuke og gode. Den brune er strikka i ein rest Panda eg hadde liggandes.

 

Denne stjernehalsen er strikka i Trysil Superwash fra Europris, med ein rest Østlandsgarn i rosa rundt kanten. Den er strikka på pinne nr 3, det vart litt for tett synes eg.

 

I fjor til Jul, fikk kollegane mine, vaskedamene og vaktmesteren kvar sin liten nisse, det skal dei få i år også. Her har eg kommet et stykke på veg, desse er ferdig tova men ikkje stuffa.

 

Så har eg begynt på garnet eg fikk fra min HV i september. Det er kjempe fint, med nydelig mønster i skjønne farger. Bruker pinne nr 3.

 

I posten i går fikk eg haust pakken fra Sokkegarnklubben fra Strikk Innom. Eit heilt fantastisk garn, som heiter Claudia Hand Painted Yarn, 100% Merino ull. Dette garnet skal bli til DESSE sokkane. Dersom eg får det til 🙂

Published in: on september 23, 2007 at 11:06  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/09/23/oppdatering-updating-5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så masse fint du har strikket! Jeg tror jeg snart må strikke noen pannebånd, jeg også, de er så fine! Og vi er to heldiggriser som har fått det herlige garnet i postkassen, vi!Mitt er i nydelige naturfarger…

  2. Du har gjort mykje dei siste dagane. Dei blå hespene var jo alldeles nydelige – kva merke er det?


Legg igjen en kommentar

