logo
Hva er din mentale alder?
Mitt resultat:
20
Ta denne quizen på Start.no

Og  eg har ikkje fjuska, men eg er 22 år yngre i min mentale alder!

Ha ei fin helg alle som titter innom 🙂

Published in: on oktober 5, 2007 at 21:51  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/10/05/234/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. jeg er bar 8 år eldre enn deg, har ikke juksa jeg heller.

  2. Ja, ja… Fikk plusse på 11 år, jeg da. Fikk 46!

  3. Heisann, jeg måtte også teste denne og jeg fikk samme mentale alder som deg, 20 år. Ha ei kjempefin helg:)

  4. Kuult, jeg var 20 ogsaa, det blir minus 34…..

  5. hehe jeg fikk 24 og er 27!!!

  6. Måtte ta den testen jeg også. Alderen min ble 28 og det er jo ikke så vært når man tar i betraktning at min eldste sønn er 21, he he!

  7. Måtte ta testen jeg og. Ble 22, «bare» 20 år yngre mentalt enn min virkelige alder. Like greit når jeg har en 20 åring i huset. Noen må jo være voksen og fornuftig 🙂

  8. Ser ut som jeg er «gamla» her. Fikk 40 – 8 år mindre enn min virkelige alder 😉


Legg igjen en kommentar

