Garnmysteriet 2, del 2. Yarnmystery 2, part 2.

Eg har meldt meg på eit nytt Garnmysterie, som Liv Torill også denne gangen har laga til. Er no ferdig med den 1. og 2. delen, og holder på med del 3. Del 4, kjem den 16.10. Spennandes, eg aner heller ikkje no kva dette skal bli…

Published in: on oktober 14, 2007 at 15:31  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/10/14/garnmysteriet-2-del-2-yarnmystery-2-part-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Jeg kommenterer her også jeg, for jeg er også med på dette garnmysteriet, og siden jeg har «hundre» andre prosjekter på gang samtidig så ligger jeg litt etter. Holder på med siste remsa på del to, og har noen igjen kan du si. Men blir nok ferdig skal du se… Like uviss som deg når det gjelder hva det blir til slutt, men det blir sikkert noe fint…. he he


Legg igjen en kommentar

