He,he no har det tatt litt av her…

Jauda, det vart en Sminkepung til i går kveld. Men her trøbla eg litt med glidelåsen, for den var for lang… Så denne vart ikkje så fin som den første, men pysj pytt 🙂

 

Dessuten så har eg fått en aldri så liten trang til å få meg meir stoff. Difor vart desse bitane med meg heim i dag 🙂

Published in: on oktober 15, 2007 at 13:39  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/10/15/hehe-no-har-det-tatt-litt-av-her/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei! Så fine sminkepunger du har sydd, de kan du være stolt av!! Morro å sy sminkepunger, men jeg syns det er litt knotete å få sydd i glidelåsene pent. Ellers er det en fin blogg du har!! Ha en flott uke. Klem!

  2. Fine sminkepunger! Ikke ha for strenge krav til å begynne med. Øvelse gjør mester! Takk for titten!


Legg igjen en kommentar

