Spiral sokkar.

Ferdig med eit par Spiralsokkar, strikka i Robust på pinne nr 3,5. Mønsteret har eg fått av BABSY, men eg har min egen «vri» på dei. Gubben stakk av med dei før eg fikk sukk for meg, for han ville teste ut kvaliteten som han sa… Han sliter Tjukkelestane på helane, så da gjenstår det å sjå om dei er slitesterke. Har allerede eit nytt par på pinnane, for dei var lette og raske å strikke.

Published in: on oktober 21, 2007 at 11:40  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/10/21/spiral-sokkar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fine sokker! Mannen din er heldig!
    god søndag

  2. Så fine sokker du har laget, også med hel på, kjempe stilig. =0)

  3. Kjempeflotte sokkar! Forstår godt at han stakk av med dei. 🙂

  4. humhm, ho gjør de ja. lure på ken de kan vere. hehe.

    har ikkje solgt noken kort enda,
    men har ikkje noke i mot å få gjere de en vakker dag. 🙂

  5. Så fine! Sånne tror jeg min gubbe også ville stukket av med 0)

    ha en fin søndag!

  6. Kjempefine sokker til gubben! Genialt å strikke hel på spiralsokkene:)
    Ha ei fin uke, Ronille!

  7. Sokkane ser kjempefine ut! Dei er sikkert både slitesterke og gode i tillegg. Eg er einig i at det var smart å strikke vanleg hel!

  8. så lurt å strikke hæl på dem! Jeg har sett på de spiralsokkene en stund, men de ser litt upraktiske ut uten hæl synes jeg.. Smart!
    Heldige mannen din;)

  9. Flotte sokker. Gubben maser om flere ragger. Kanskje jeg skal prøve på disse. Smart å strikke hæl på de. Men hvor har du fått tak i så flott garn så billig???? *sikle*

  10. Hei
    Virkelig fin side du har.
    Men jeg lurer på oppskriften på de spiralsokkene..jeg har strikket tonnevis UTEN hel,og nå vil jeg lære å strikke hel.Kunne du sendt meg oppskriften på sokkene?
    Hilsen Andrea.


Legg igjen en kommentar

