Oppdatering. Updating.

I går strikka eg dette paret med tøfler. Dei er strikka på pinne nr 3,5 i Navia, en blanding av Færøysk ull, Shetlands ull og Australsk lamull. Kjempe lette og raske å strikke.

Så har eg strikka eit par til med Spiralsokkar. Fortsatt i Robust på pinne 3,5.

Og til slutt har eg 2 nye klutar som er strikka på pinne nr 3,5 i Idena Bamboo.

Published in: on oktober 28, 2007 at 19:37  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/10/28/oppdatering-updating-6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei Ronille.
    Du er jammen meg flittig, her dukker det opp stadigt noe nytt.De tøflene ser så gode ut på foten.

  2. Du er fantastisk produktiv, det blir vel sokker på de fleste til jul hos deg tenker jeg. Her slites det med den første Firestartersokken !

  3. Kvar har du funne mønsteret til dei tøflene, mon tru? Og så ser eg at du har forbetra spiralsokkane. Eg trudde poenget med spiralsokkar var at ein slapp å strikke hel, at dei berre er ei slik tube, og dermed passar til alle, evt. passar like dårleg til alle…. 😉

  4. De tøflene er bare kjempelekre! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i oppskriften? Må jo være en perfekt venninnegave det der:D

  5. Du er verkeleg produktiv! Tøflene er kjempefine! Eg har prøvd dette garnet og har faktisk ein heil del liggande som eg kjøpte til halv pris på «En rød tråd» i sommar. Har tenkt å strikke vottar av det, men det blir kanskje tøfler og, vi får sjå!

  6. Utrolig hvor du har hengt i med stikkepinnene.
    Tøfflene der er jo flotte har mønstert liggende men ikke semet meg til å stikke de.

  7. Så flotte tøfler du har laget! Får veldig lyst til å prøve de spiralsokkene du strikker, så spørs om ikke de havner på pinnene hos meg snart… Ha en fortsatt fin uke:)

  8. Kjempefine tøfler.. om du vil, så sjekk ut dette nye forumet, http://www.strikkepinnen.com

  9. Toefflerne er roeget lang op paa min oenskeliste – de er saa flotte !
    Strikkehilsner
    Angelika

  10. Kjempefine tøfler! Sitter og strikker sokker i Robust selv, men bare vanlige ragger, da.. Fant garnet under opprydning i garnet mitt, er godt å strikke av!

  11. Så flotte dei tøflane dine er.
    Såg veldig gode ut.
    Skulle vært heime hjå deg å «rana» med meg nokre strikkasokker. Ser det snart er utslitt alt eg har, men heldigvis så er det snart jul, så då reknar eg med at svigermor har strikka nokre nye par til meg. 🙂

  12. Takk for tipset:D
    Blir nok til at jeg må bestille meg ett mønster tenker jeg:)
    Ha en strålende helg:D


Legg igjen en kommentar

