Stoffklubben.

I dag fikk eg pakke fra Stoffklubben. 6 biter med stoff i brun farger og 6 biter i blå farger. Særdelels billig i forhold til det det koster her!

Published in: on oktober 31, 2007 at 15:14  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/10/31/stoffklubben/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Veit du…eg er blitt sååå lat siste tida! Lite handarbeid, lite (ingenting?)blogging, enda mindre kommentering på andre sine blogger… og så fortel du at det er 54 dager igjen til jul???? (fekk ikkje opp komm.feltet på det innlegget)
    Hjelp, kor skal det ende?? Jaja, jula kjem uansett 😉

    Trur foresten at eg skal prøve meg på spiralsokker (ein gong,hihi) sidan du har vore så snill å lagt ut mønster. 🙂

    Ha ein flott dag, håper du ikkje har regna heilt vekk 😉

  2. Lekre stoffer! Brunt og blått passe kjempegodt sammen:o)

  3. Ta en titt i bloggen min.Jeg har nominet deg!God helg!!


Legg igjen en kommentar

