Jeg har fått denne av Kathrine, Summerlove og Karipia. Tusen takk! Det var
koslig! Dette er en pris for koslige, gøyale,
inspirerende blogger og blogger du liker ekstra godt!
Så er det min tur til å gi den videre.

Eg gir den til:

Frk. Snupp

Strikkemor(o)

Farmor

Babsy

Anne Grethe

Published in: on november 2, 2007 at 19:46  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/11/02/257/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tusen takk for prisen.
    Ønsker deg en fin helg.

  2. Så hyggelig da…
    Tusen takk !!! Ha en strålende helg !

  3. Du gjør meg glad. Se i bloggen min.

  4. Tusen takk =) så koselig! Din blogg er også inspirerende og en av dem jeg følger med på fast. God helg!

  5. Tusen takk for at du tenkte på meg! Eg likar bloggen din også:D

  6. Heisann, og hjertelig takk for nominasjonen… så koselig det var og få en slik hilsen *klem*


Legg igjen en kommentar

