Ridevotter.

Har strikka eit par Ridevotter, med tommel og lillefinger. Det var Lisje Snuppa som ønska seg eit par. Eg fikk oppskrift av Christina på HB, men dei var ikkje heilt slik ho ville ha dei. Så da måtte eg dikte litt sjøl, med hjelp av den oppskrifta eg har fått. Strikka i Safirgarn på pinne nr 3,5 og 4.

Published in: on november 10, 2007 at 11:24  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/11/10/ridevotter/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flotte de ridevottene er. Det er så gøy å se litt spesielle prosjekter (jeg rir ikke).

  2. Da har jeg begynt å strikke spiralsokker etter å ha sett på dine en stund!Det er litt skummelt med all den inspirasjonen som dukker opp på en surferunde!Det blir så mange «har lyst til» prosjekter tilslutt!Smart med ridevotter,jeg har ikke vennet meg til sånne enda,bruker mest vanlige.Fortsatt god helg.

  3. Eg har ikkje sett sånne vottar før, men det er sikkert praktisk når ein rir. Fine var dei i alle fall, og du er veldig produktiv!


Legg igjen en kommentar

