En Gnom er født.

Da er eg ferdig med min første Gnom. HER er mønsteret. Det vart i grunnen litt meir arbeid enn eg først trudde. Denne er strikka på pinne 3 i Mor Åse og Østlandsgarn. Det var ikkje noke ideellt, så no er eg snart ferdig med nr 2, som er strikka i pinne 3,5. Har også en haug med Nisser, som er klar for montering og vask, men her vart det bom stopp, da eg har gått tom for garn..

Published in: on november 14, 2007 at 21:06  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/11/14/en-gnom-er-f%c3%b8dt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kjempesøt gnom. Jeg må også strikke én før jul…

  2. Disse gnomene liker jeg utrolig godt.Vil helst ikke høre at det er mye jobb å lage de,hadde nemlig tenkt til å prøve å lage en før jul *fnise*Fine er de ihvertfall!!

  3. Så søt gnom!! Eg har konludert med at eg ikkje har ork til å putle med dei gnomane, eg…

    Men dei er søte, da!

  4. Garn er underveis så du kan komme videre med nissene.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  5. Søte lille gnomen…..
    Jeg laget noen i fjor, og fikk egentlig litt lyst på en til! *fnis*
    Ha en fortryllende helg!

  6. Så søt gnomen din er!! Han gleder seg sikkert til å få seg en kompis:) Jeg vet det er masse jobb med slike småfigurer…masse små deler som skal monteres, og for ikke å snakke om endefesting… Det blir fryktelig mange ender. Men det re jo verdt det når resultatet blir så fint!
    God lørdagskveld!

  7. Kjempeflotte Gnomer du har laget! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å holde på med sånt. Ønsker deg en flott søndag!

  8. Herlig gnom, og ja de er mere jobb en de ser ut til, derfor har jeg bare Alv AAvald sjøl, selv om jeg stadig tenker på at han bør få en venn.

    Lykke til med montering og videre gnomstrikk..

    Ha en herlig og kreativ uke

  9. Nå kom jeg på en halvferdig en jeg har liggende fra i fjor:-)Valgte i grunnen feil farger på min. Denne var søt, men Klaus tar kaka; for en jobb!! Ønsker deg ei god førjulstid Ronille:-)


Legg igjen en kommentar

